zondag 18 november 2012

Day 29: Inspired by the supernatural

Hallo, ik heb vandaag voor jullie day 29 inspired by the supernatural. Omdat iedereen hier eigenlijk spoken etc. bij maakt dacht ik.. ik moet iets anders doen.. En toen kwam ik bij aliens (: Kijken jullie mee?


Wat heb je nodig?
- Base coat
- Mint kleurige nagellak
- Groene nagellak
- Kwastje
- Witte nagellak
- Zwarte nagellak
- Dottingtool
- Topcoat

Stap 1:
Breng een base coat aan en lak je nagels mint kleurig.

Stap 2:

Pak je groene nagellak en je kwastje en maak nu het hoofd van de alien zoals op de foto. Pak ook je dottingtool en maak daarmee 3 groene stippen boven zijn hoofd zoals op de foto.

Stap 3:
Pak je witte nagellak en je dottingtool en maak 3 ogen bij elke alien.

Stap 4:
Pak nu je zwarte nagellak + je dottingtool en maak 3 pupillen bij de aliens

Stap 5:
Maak met je zwarte nagellak ook de mond van de alien.

Stap 6:
Breng nu een topcoat aan en dan ben je klaar.

Wat vinden jullie van mijn supernatural nails?

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk gemaakt! Ik zie je dat al een tijdje geen artikelen meer heb gemaakt? :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje!!! Nee dat klopt!! Ik heb het nogal druk en eigenlijk niet zo heel veel zin in. Maar ik blijf materiaal verzamelen wie weet over een poosje weer!!

      Verwijderen

Laat gerust een reactie achter!! Voor vragen kan je ook mailen, kijk dan even bij het kopje vragen, opmerkingen.