woensdag 14 november 2012

Day 27: Inspired by artwork

Hallo, en het is alweer tijd voor day 27!! De challenge is al bijna afgelopen. Ik heb gekozen voor de schilder Piet Mondriaan. Hij heeft een hele aparte stijl van schilderen. Je houdt er van of je houdt er niet van. Ik zelf vind het niet echt lelijk maar het is ook weer niks voor mij. Toch heb ik het vandaag op mijn nagels gemaakt! Kijken jullie mee!?







Wat heb je nodig?
- Base coat
- Witte nagellak
- Zwarte striper
- Gele nail art pen
- Blauwe nail art pen
- Rode nail art pen
- Top coat





Stap 1:

Breng een basecoat aan en lak je nagels wit.

Stap 2:
Pak je zwarte striper een maak verschillende lijntjes (voorbeeld: foto helemaal vanboven). Vierkantjes en rechthoekjes. Daar moet je mee varieren.

Stap 3:
Pak je nail art pennen en kleur met elke kleur op 1 nagel 1 vakje in (zoals op de foto).

Stap 4:
Breng een topcoat aan en dan ben je klaar!


Wat vinden jullie!!?

2 opmerkingen:

Laat gerust een reactie achter!! Voor vragen kan je ook mailen, kijk dan even bij het kopje vragen, opmerkingen.