vrijdag 12 oktober 2012

Review This is IT nagellak

Hallo! Misschien hebben jullie het al wel gezien of gehoord, maar bij de Intertoys verkopen ze ook nagellak! Ze verkochten al een poosje 2-in-1 nailartpennen en nagelstickers maar nog niet echt nagellak. Een tijdje terug ging ik weer eens kijken voor een nailartpen en toen zag ik oppeens super veel nagellak!! En er waren ook neon lakjes! Ik heb een neon roze en een neon groene (waar binnenkort een review over komt) gekocht. Ze kosten maar 2 euro! En ik vind de kwaliteit erg goed. Ook hadden ze best veel verschillende 'normale' kleuren. Hier heb ik er ook 1 van gekocht, kijken jullie mee?


Welk lakje heb ik gekocht?
Ik heb een lichtgroen/blauw achtig lakje gekocht. Ze hebben het geen naam gegeven en het is van het merk This is IT. Het lakje kostte 2 euro.

Hoe smeert hij?
Het dopje houd lekker vast maar het kwastje is na verhouding met het potje vind ik een beetje klein. Hij smeert wel lekker maar als de nagellak voor de helft leeg is kan je waarschijnlijk met het kwastje al niet meer bij de nagellak. Dat is dus echt wel een nadeel.

Hoe dekt hij?
Uhm.. dit was echt EEN HEL. Kijk hier.. dit was na 1 laagje..
Jep.. je ziet gewoon bijna niks!! Oeeii, heel mn hoop weg.. Maargoed.. Ik breng gewoon een tweede laagje aan..
Mmm.. ja dit is nog niet echt veel beter.. Maar oke we houden vol.. Derde laagje..
Waaauw, hij dekt nu zo goed als.. Ik denk dat hij bij 4 laagjes wel echt dekt. Hier had ik alleen gewoon geen zin/tijd meer voor en opzich als hij met 3 laagjes op je nagels zit is hij best mooi.
Hoe droogt hij?
Omdat je best wel wat laagjes nodig hebt om het te laten dekken, wil je natuurlijk wel dat het snel droogt. Nou gelukkig is dat wel zo. De droogtijd was te vergelijken met de droogtijd van de lakjes van essence.
Trucje:
Ik heb altijd een trucje voor neon nagellak. Je doet er een witte nagellak onder en dan dekt hij veel beter. Nou dit heb ik ook geprobeerd op mijn duim.. Maar dit was nog erger.. Je had nu 1 laagje witte nagellak nodig.. en nog steeds 3 laagjes van deze.. Eigenlijk ook weer 4. Dus nu had je NOG een laagje..

Beoordeling:
Ik weet nou gewoon nog steeds niet precies wat ik van dit lakje vind.. Ik vind de kleur echt super mooi. Hij droogt lekker snel en hij lakt ook wel fijn maarja.. Hij dekt echt niet goed.. Ik geef dit lakje een... Oke, ik geeft het een 6. Ik vind hem namelijk gewoon belangrijk dat hij goed dekt. Dit heb je namelijk ook nodig voor nailarts enzo. Maar ik vind het kleurtje wel echt tegek!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!! Voor vragen kan je ook mailen, kijk dan even bij het kopje vragen, opmerkingen.