vrijdag 12 oktober 2012

Essence 59 purple diamond

Hallo, sorry dat er nu ALWEER een review is. Maar mijn volgende artikel wordt een nailart!! Ik heb dit keer voor jullie een heel mooi lakje van essence die uit een oude LE komt. Namelijk Essence Multi dimension xxxl shine. Hij is al even niet meer verkrijgbaar. Kijken jullie mee?

Wat vind ik van de kleur?
Het is een paars metallic lakje. Ik vind hem heel erg mooi op mn nagels.


Hoe dekt hij?
Hij dekt perfect in 1 laagje.

Hoe smeert hij?
Hij houd heel fijn vast en het kwastje is ook heel fijn.

Hoe droogt hij?
Hij droogt heel snel. Hij is echt binnen een minuut droog.




Beoordeling:
Ik geef dit lakje ook een 10! Dit is alweer de 2e 10 die ik uitdeel! Maar hij scoort gewoon perfect op al mijn belangrijke punten en de kleur is ook erg leuk!


2 opmerkingen:

Laat gerust een reactie achter!! Voor vragen kan je ook mailen, kijk dan even bij het kopje vragen, opmerkingen.