vrijdag 12 oktober 2012

Catrice 720 Bruno Brownani

Hallo, ja je ziet het goed, ALWEER een review. Dit keer een lakje van catrice. Kijken jullie mee?


720 Bruno Brownani
Ik vind het een heel leuk en fijn lakje. De kleur is niet echt iets voor mij want ik ben meer van de 'echte kleuren' en niet zo bruin-, zwart-, wit-, grijsachtig. Maar voor zo nu en dan kan het wel eens leuk zijn en het is natuurlijk gewoon nodig in sommige nail arts.


Hoe lakt ie?
Hij smeer heel fijn. Hij houdt makkelijk vast en het kwastje is echt super fijn een ook best dik.

Hoe dekt hij?
Hij dekt gelijk in 1 laagje.

Hoe droogt hij?
 Hij droogt super snel en hij droogt echt heeeeel erg glanzend op, je ziet jezelf er bijna in weerspiegelen.




Beoordeling:
Ik geeft dit lakje een 10. Hij is namelijk gewoon perfect. De kleur is eigenlijk niet echt iets voor mij maar op alle punten die ik belangrijk vind scoort hij gewoon perfect.

3 opmerkingen:

  1. Geweldig!!
    Doe eens een giveaway!!
    xxxxxx Big fan@

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, leuk dat je fan ben. Binnekort doe ik een keer een winactie. Maar het duurt nog even. Zowieso komt er 1 op 7 december want dan bestaat mn blog een half jaar (:

      Verwijderen

Laat gerust een reactie achter!! Voor vragen kan je ook mailen, kijk dan even bij het kopje vragen, opmerkingen.