woensdag 5 september 2012

Verveling op school!?

Hallo, aller eerst heeeeeel erg sorry dat ik geen nail art heb geplaatst. Ik heb het zo ontzettend druk en mijn hele weekend was helemaal vol!! Ik ga mij uiterste best doen om dit weekend zowieso wel een nail art te maken/plaatsen. Maar ik heb gelukkig wel nu even tijd voor een artikel. Het gaat over verveling op school. Lezen jullie mee?



Natuurlijk heeft iedereen er wel eens last van, verveling op school. De een wat meer dan de ander.
Hier wat  tips die ik zelf gebruik:

- Naar buiten staren... Dit doet denk ik iedereen gewoon naar buiten staren en over van alles en nogwat nadenken. Maar voor je cijfers kan je dit natuurlijk beter niet doen, maar soms ontkom je er gewoon even niet aan.

- Tekenen in mijn schrift. Onder de les leuke tekeningentjes maken in je schriften is natuurlijk altijd leuk. Vooral als je bijvoorbeeld de leraar gaat natekenen (zorg natuurlijk wel dat ze er niet achter komen) of maak een hele grappige tekening en laat het in de pauze aan je vrienden/vriendinnen zien!

- Schrijf een verhaaltje. Het klinkt heel suf maar het kan best leuk zijn. Dit is wel het leukst als je met zijn 2en naast elkaar zit en dan omstebeurt een klein stukje verhaal maken. Dan komen er de vreemdste dingen in voor en kan je zeker lachen!! Ik heb in de 2e samen met een vriendin een strip gemaakt. Hij was 3 en een half A4'tje lang maar we lachen er nog steeds om.

- Ben je moe? Lekker je hoofd op tafel maar hou je ogen open!! Vorig jaar ben ik iets te vaak in slaap gevallen onder de les en dat wil je natuurlijk niet want anders moet je straks nablijven!! (Nog langer naar school)

- Neem een nagelvijl mee. Dit doe ik de laatste tijd heel vaak. Saai les uurtje? Zorg dat je een kleine nagelvijl mee heb en vijl je nagels mooi in vorm. Ik vijl mijn nagels nu elke dag wel een paar keer maar ik haal er bijna niks vanaf. Ik zorg gewoon dat de vorm mooi blijft. En.... van vijlen gaan je nagels sneller groeien!!

- Neem nagellak mee. Neem een leuk kleurtje nagellak mee en lak je nagels. Als je een strenge leraar heb, doe dit dan vooral niet. Want hier komen ze altijd achter want je ruikt het door heel het lokaal.

- En vind je al deze ideeën niks? Dan kan je natuurlijk altijd nog je mobiel pakken en spelletjes spelen/ twitteren/ whatsappen/ nailartloverss lezen ;).



Wat doen jullie als je je verveelt op school?

4 opmerkingen:

  1. Hahahahaha, dit zou ik vooral niet aan school laten lezen :) Een tip is natuurlijk ook als je je opdracht klaar hebt nailarts te gaan opzoeken, he angela? Werkt heel goed tegen verveling :)

    xx Tess

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha zitten er aantal dingen bij dat ik zelf doe !

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter!! Voor vragen kan je ook mailen, kijk dan even bij het kopje vragen, opmerkingen.