zaterdag 15 september 2012

Nail art: Tribal

Hallo, omdat ik de half moon nail art echt niks vond hem ik gelijk maar een nieuwe nail art gemaakt. Een soort te met tribal print. Super makkelijk te maken. Ik ben de foto's weer eens vergeten dus heb ik het gemaakt met paint.


Wat heb je nodig?
- Base coat
- Kwastje
- Licht roze nagellak
- Roze nagellak
- Witte nagellak
- Zwarte striper
- Zwarte nagellak
- Dottingtool

Volg de stappen op de foto's dan is het super simpel te maken. Kijk ook goed naar de uitleg hier onder.

Stap 1:
Breng een base coat aan.

Stap 2:
Pak het kwastje en maak 1/3 van je nagel aan de onderkant licht roze.

Stap 3:
Maak je kwastje schoon en maak nu het midden van je nagel wit. Zorg dat er nog 1/3 aan de bovenkant open blijft.

Stap 4:
Maak de bovenkant gewoon roze.
Tip: als je het moelijk vind om rechte lijnen te maken zou je eventueel met plakband je nagel kunnen afplakken.

Stap 5:
Zorg dat alles goed droog is en pak dan je zwarte striper. Maak een soort W op je nagel.

Stap 6:
Zet 2 stipjes op het roze gedeelte, 3 op het witte en 4/5 op het lichtroze. (zie foto).

Stap 7: 
Breng een base coat aan.

Op de foto's is mijn nagellak aan de boven kant er al een beetje af. Dat komt omdat ik het woensdag heb gemaakt en vandaag pas foto maakte. Eerst was ik namelijk niet van plan hier een artikel over te maken.

Wat vinden jullie van deze nail art?

14 opmerkingen:

  1. heel leuk!!, dit was mijn tribal nailart :) http://dutchbeauty-blog.blogspot.nl/2012/09/step-by-step-tribal-nailart.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan, en duidelijke uitleg! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk!

    Doe jij al mee aan mijn win actie?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi!

    Je hbet een erg leuk blog, zullen we elkaar volgen?

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter!! Voor vragen kan je ook mailen, kijk dan even bij het kopje vragen, opmerkingen.