dinsdag 14 augustus 2012

Review Safari neon geel

Hallo, zoals jullie misschien wel op twitter hebben gezien ben ik vandaag meteen naar de kruidvat gerent en ja, het is waar, de nieuwe collectie van essence is ook al in Nederland verkrijgbaar!! Ik heb gekeken alleen ik heb geen lakjes erbij gezien die ik nog heel graag wou hebben. Dus heb ik er vandaag geen meegenomen. Wel heb ik gezien dat hier (in ieder geval bij ons in de Kruidvat) de lakjes 1,69 kosten terwijl ik in Duitsland er maar 1,55 voor betaalt heb. Dus ze zijn hier nog iets duurder maar nog steeds onder de 2 euro!! Ook heb ik even een rondje gedaan over onze markt en ik zag oppeens een nagellak kraampje staan!! Met het merk safari!! Kijken jullie mee?


Ik kwam oppeens langs een kraampje waar ik allemaal make-up zag staan maar vooral ook... nagellak!! Natuurlijk kon ik het niet laten om even een kijkje te nemen. Helaas had ik nog maar weinig geld bij me omdat ik net om schoolspullen was geweest. Er waren allemaal oude lakjes in een bak voor 50 cent en daarvan was het 6 voor 2,50 maar er was ook een heel deel allemaal nieuwe lakjes van onder andere het merk Safari. Over dit merk had ik al wel eens gehoord maar nog nooit ergens in een winkel gezien. Deze nieuwe lakjes waren 1 voor 2 euro en 3 voor 5 euro. Omdat ik nog maar heel weinig geld mee had en het gewoon even wou uit proberen heb ik er maar 1 meegenomen. Een neon kleur. Dit omdat ik die gewoon nog niet in mijn stash heb en ze dus wel heel graag wou hebben.

Het potje
Het potje van Safari vind ik heel leuk. Het is een groot potje met ook een redelijk grote dop, fijn om vast te houden. Ook zit er erg veel in vooral voor maar 2 euro, namelijk 12 ml!! De dop vind ik ook heel leuk omdat het een zebra print dop is en ik hou heel veel van dieren en dierenprintjes. Het past trouwens ook leuk bij het merk ;). Ik vind het wel jammer dat de lak geen naam heeft dus ik benoem hem gewoon met Safari neon geel.



De lak
Omdat ik zelf geen ervaring heb met neon kleurtjes heb ik maar meteen het advies van andere blogs opgevolgt en er een witte nagellak onder gedaan. Ik heb 1 nagel gedaan zonder en ik vond dat hij daar echt enorm goed opdekte voor een neon nagellak. In het eerste laagje was hij al een heel eind dekkend, nog niet helemaal maar met een tweede laagje wel. Ik heb dit er alleen wel afgehaald omdat hij met een witte laag eronder gewoon mooier en feller is. Helaas ben ik vergeten om een foto te maken van het lakje zonder de witte ondergrond. Natuurlijk wel met de witte ondergrond en die zie je hier naast.
Ik heb op deze foto 1 laagje witte nagellak gedaan en daarna 1 laagje Safari neon geel. Meer dan 1 laagje heb je ook echt niet nodig omdat hij echt heel goed dekt en meteen al fel is. Ook smeert de lak heel erg fijn

Het drogen
Ik vind dat deze nagellak lekker snel droogt 1 a 2 minuutjes en omdat je maar 1 laagje van deze kleur nodig heb vind ik het echt een pluspunt. Helaas merk je toch wel iets van de kwaliteit voor 2 euro. Namelijk hij droogt op met kleine luchtbelletjes. Ik heb de nagellak zelf niet geschud. Wel heb ik hem los in mijn tas meegenomen op de fiets en over hobbelige weggetjes gefietst dus heel misschien komt het daardoor. Gelukkig zie je de belletjes alleen van dichtbij. Hij droogt niet echt heel erg glimmend op dus doe ik er wel een top coat overheen op de foto's is hij wel zonder top coat.

                                                                                    De kleur
De kleur is echt geweldig. Hij is zo enorm fel. Op de foto lijkt hij al best fel maar in het echt is het echt nog veeeeeeel feller. Als je hem zo ziet zou je denken dat het een glow in the dark nagellak is. Maar dat is het (jammer genoeg) niet.

Beoordeling
Ondanks de luchtbelletjes vind ik dit een ge-wel-dige nagellak. Ik ben zo blij dat ik hem heb gekocht. Echt perfect voor in de zomer! Ook vind ik dat er heel veel in zit dus dat is ook een enorm pluspunt. Het cijfer dat ik voor deze lak geef is een 9!! Ik vind hem echt geweldig!! Het enige minpunt zijn de                                              
                                                                                    luchtbelletjes.

Wat vinden jullie van deze nagellak?

6 opmerkingen:

  1. Hahaha, ik heb hem zelf ook, en nog veel meer kleurtjes van Safari X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, hij is echt fel he!!! Het was jammer genoeg de laatste keer van het jaar dat deze markt er stond dus nu hopen dat ze misschien ook op de normale markt komen te staan!! Echt leuke nagellak

      Verwijderen
  2. Hooii welke kleuren zijn er nog meerrr ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet niet in ieder geval stonden er heel veel!! De gene die mij speciaal opvielen waren neon geel, oranje, roze, groen hihi (:

      Verwijderen

Laat gerust een reactie achter!! Voor vragen kan je ook mailen, kijk dan even bij het kopje vragen, opmerkingen.