woensdag 8 augustus 2012

Day 9: rainbow nails

Hallo, vandaag heb ik voor jullie rainbow nails. Omdat ik al een keer regenboog nagels heb gemaakt wou ik nu weer wat anders gaan doen. Ik heb gekozen voor iets heel simpels omdat ik niet zoveel tijd had. Kijken jullie mee?


Wat heb je nodig?
- Base coat
- Witte nail art pen
- Rode nail art pen
- Blauwe nail art pen
- Gele nail art pen
- Topcoat

Stap 1:

Breng een base coat aan en maak op al je nagels met de witte nail art pen gewoon simpel een beetje golvende lijn aan de bovenkant van je nagels. Dit stelt een wolk voor.


Stap 2:
Breng met je blauwe nail art pen een streepje aan zoals op de foto.


Stap 3:
Breng met je gele nail art pen een streepje boven het blauwe aan zoals op de foto.


Stap 4:
Breng nu met je rode nail art pen een streepje aan boven de gele.

Stap 5:

Breng een topcoat aan en je bent klaar.

Wat vinden jullie van deze nail art?

5 opmerkingen:

Laat gerust een reactie achter!! Voor vragen kan je ook mailen, kijk dan even bij het kopje vragen, opmerkingen.