zondag 8 juli 2012

Teen nail art



Hallo, ik wil beginnen met nail arts te maken voor mn tenen. En ik heb er nu 1! Het is natuurlijk zomer, oke het weer zit nog niet echt mee, maar normaal gesproken is het nu zonnig en loopt iedereen lekker op open schoenen. En meestal zie je dan ook je teennagels! Een leuk zomers kleurtje erop is natuurlijk al leuk. Maar een nail art maakt het nog leuker! Ik ben begonnen met deze hele simpele nail art! En ik leg jullie uit hoe ik hem heb gemaakt.

Wat heb je nodig?
- base coat
- blauwe nagellak
- groene nagellak
- zwarte striper
- witte nagellak
- kleine dottingtool

Stap 1:


Breng op al je tenen een topcoat aan en lak je tenen dan zoals op de foto. Je grote teen moet in allebei de kleuren. Ik heb dit gewoon uit de losse hand gedaan maar als je dat moeilijk vind kan je het natuurlijk ook afplakken met plakband

Stap 2:
Pak je zwart striper en zet in het midden van je grote teennagel (waar de kleuren elkaar raken) een dun recht zwart verticaal streepje. Zet er vlak daarnaast nog 1. Nu zet je het horizontale streepje net iets boven het midden.

Stap 3:

Pak je dottingtool en 'dot' wat zwarte stippen op al je nagels. NIET TEVEEL.

Stap 4:

'Dot' nu kleiner witte stipen op al je nagels, doe er hier maar een paar. 


Stap 5:
Breng een topcoat aan en je bent klaar!

Wat vinden jullie van deze teen nail art? Willen jullie meer van deze teen nail arts zien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!! Voor vragen kan je ook mailen, kijk dan even bij het kopje vragen, opmerkingen.