woensdag 18 juli 2012

Tag: nagellak


Hallo, ik vond echt een hele leuke tag op http://mybeautylovelife.blogspot.nl/ en ik had zoiets, deze MOET ik  gewoon op mijn blog zetten. Kijken jullie mee?








Uit hoeveel nagellakjes bestaat jouw stash?
Nou toevallig heb ik gister nog alles geteld en mijn stash bestaat uit 103 nagellakjes! Eerst waren het er nog iets meer maar omdat ik hem even heb opgefrist heb ik er ook wat weg gegooid. 


Van welk merk bezit je de meeste lakjes?
SurePromise en daarna Essence.


Wat is de meest voorkomende kleur?
Oooh, dat is een moeilijke! Uhhmm. ik denk roze, rood en groen.


Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Jazeker. Ik heb geen pastelkleuren (jammer genoeg nergens gevonden) en neonkleuren (ook niet kunnen vinden). 

Welke nagellak draag je het meest?
Hier weet ik geen antwoord op. Ik nail art mijn nagels altijd dus draag ik meerdere kleuren tegelijk en ook altijd iets anders! 


Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weggegooid?
Al mijn oude lakjes. Veel ervan heb ik al weggegooid alleen een paar kan ik gewoon niet weggooien op 1 of ander manier. En dat terwijl ik ze nooit gebruik!


Gebruik je base- en topcoat?
Zeker weten! Soms vergeet ik wel eens de base coat maar dat merk ik meteen. Mn nagels zijn dan echt gelijk verkleurd. Dus geen base coat is voor mij echt een not-done. Topcoat doe ik ook altijd omdat het dan langer blijft zitten en het mooi gaat glanzen.


Stempel je liever of doe je nail art met de losse hand?
Natuurlijk met de losse hand. Ik vind stempelen zo nu en dan wel eens leuk maar niet bijzonder. Vind het veel leuker om zelf dingen te maken op mijn nagels. Het kost meer tijd maar dat vind ik juist wel leuk!


Houd je van glitters en shimmers of heb je liever een crème finish?
Ik vind glitters echt te gek op je nagels maar ik doe het bijna nooit. Simpel weg omdat het gewoon echt een grote ramp is om eraf te halen. Ik zie er altijd zo tegen op! Dus gebruik ik ze bijna nooit! 


Voel je je kaal zonder nagellak?
Ja absoluut. Ik heb zo nu en dan wel eens een rust weekje voor mijn nagels en dan voelt het echt heel vreemd. Ik heb eigenlijk gewoon altijd nagellak op. 

Welke nagellak draag je op dit moment?
Een rode striper met zilvere glitter striper van SurePromise.


Wat vinden jullie van deze tag? Nemen jullie hem over? Laat een reactie achter!

2 opmerkingen:

Laat gerust een reactie achter!! Voor vragen kan je ook mailen, kijk dan even bij het kopje vragen, opmerkingen.