donderdag 12 juli 2012

Social media

Hallo mensen! Misschien weten jullie het al maar sinds kort is Nailartloverss ook via Twitter en facebook te vinden!! Klik HIER voor het twitter account @nailartloverss en klik HIER voor het facebook account. 











Ik zet  hierop wanneer er nieuwe artikels komen en je krijgt hier gewoon meer informatie. Ook kan je via twitter en facebook vragen aan mij stellen of nail arts voorstellen. Ik zou het namelijk heel leuk vinden als jullie eens een keer met ideeen voor nail arts komen die ik dan ga maken. Want de laatste tijd vind ik het heel moeilijk om een nail art te kiezen. En dan hebben jullie gelijk ook de nail arts die jullie willen zien! Ook zal ik op twitter een follow back geven als je dat wilt.

Vinden jullie dat een goed idee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!! Voor vragen kan je ook mailen, kijk dan even bij het kopje vragen, opmerkingen.