donderdag 12 juli 2012

Nail art: matte streepjes

Hallo, je ziet het heel veel gewoon mat zwart met daarop glimmende zwarte stippen, streepjes, dierenprint noem maar op. Het is een super makkelijke nail art en toch ziet het er leuk uit. Ik leg jullie hier uit hoe ik het heb gemaakt.









Wat heb je nodig?
- Base coat (heel belangrijk doordat je met zwart werkt)
- Zwarte nagellak
- Matte topcoat
- Zwarte striper

Stap 1:
Breng een base coat aan (liefst 2 laagjes) en lak daarna je nagels zwart.

Stap 2:

Breng op al je nagels een matte topcoat aan.


Stap 3: 


Pak nu je zwarte striper en maak strepen erop. Je kan natuurlijk ook kiezen voor iets anders. Bijvoorbeeld een leuk panterprintje.

Let op: Normaal breng je nu nog een topcoat aan maar nu kan dat niet. Want dan gaat het matte zwart eronder weer glimmen. En als je nog een matte topcoat aanbrengt worden de streepjes dus ook mat. Je moet het dus gewoon zo laten.

Wat vinden jullie van deze nail art?

4 opmerkingen:

  1. Mooie Combinatie vind ik het altijd, mat en glanzend combineren, je ziet het ook steeds meer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad, het wordt echt een nieuwe trend. Zelf vind ik het ook echt een leuke combinatie alleen voor in de zomer iets te donker. Meer voor de herfst en winter ;)

      Verwijderen
  2. welke matte base coat heb je gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi geen matte base coat maar matte topcoat. Ik heb die van de Etos. Ik vind hem echt geweldig. Het is een klein flesje en 2 euro dus redelijk aan de prijs maar hij matterd zelfs glitters enzo!

      Verwijderen

Laat gerust een reactie achter!! Voor vragen kan je ook mailen, kijk dan even bij het kopje vragen, opmerkingen.