dinsdag 17 juli 2012

Mijn nagellakjes

Hallo, ik dacht laat ik mijn nagellak weer eens opruimen en sorteren. Toen kwam ik op het idee om foto's te maken van al mijn nagellakjes zodat jullie mijn collectie kunnen zien. Ook heb ik ze gelijk even geteld. En.. ik heb er 103!! ;o Ik vind dat echt super veel. Daarom ben ik nu van plan om even geen nagellakjes meer te kopen en het te houden bij dit. Willen jullie weten welke lakjes ik allemaal heb? Kijk dan snel verder.

Eerst wil ik beginnen met mij 2 in 1 nail art pennen van SurePromise. Ik heb er daar 33 van. Hieronder vind je de foto's ervan. Ik heb ze gesorteerd op kleuren. 






Ik heb ook 2 in 1 nail art pennen van de Intertoys (Pink Tease). Dit zijn er in totaal 5.


Ik heb van het merk konad 2 schrapers en stempers, 4 platen en 4 konad lakjes. Ook heb ik 1 two ways nail art pen. 


Van het merk Miss Helen heb ik ook 4 lakjes. Deze zijn al heel oud maar werken nog perfect!


Ik heb ook 3 nagellakjes van het huismerk van de DA. 1 oudere en 2 nieuwere.


Ik heb 1 oranje crack nagellak van het merk La femme beauty. 


Ik heb 2 etos nagellakjes waaronder mijn matte topcoat die echt perfect is. Het roze kleurtje is trouwens ook echt tegek.


Ik heb ook 3 lakjes van het merk basic. Dit vind ik echt een geweldig merk. Het is niet duur en geweldige kwaliteit. Jammer genoeg komen deze lakjes uit oostenrijk. Maar gelukkig ga ik daar wel elk jaar heen zodat  ik nieuwe mee kan nemen. 



Ook heb ik 1 (heel oud) lakje van miss sporty. Dit is zo'n schattige kleur. Licht roze met kleine glittertjes erin. Echt een prinsessen kleurtje. 


Ik ben niet echt fan van HEMA nagellak maar ik kwam er tot mijn verbazing achter dat ik er nog best veel had! 8 namelijk! 


Ik heb ook 1 nagellakje van Rimmel Londen. Deze is ook al best oud.


Bij de action hebben ze ook nagellak, het merk is MAX nails. Deze vier lakjes heb ik.


Ik heb 3 catrice lakjes en vind ze echt helemaal top! Echt hele fijne nagellak. 


Ook heb ik twee lakjes van Kruidvat. Dit is een Base & Topcoat en een nail harder (extra strong).

Ik heb 4 lakjes van het merk The color workshop.



Ik heb wel 21 lakjes van Essence. Ik vind het namelijk echt een topmerk en nog eens goedkoop ook! Ik heb ze gesorteers op soort. Glitternagellak, stripers, season extreme enz.






Dit waren al mijn nagellakjes. Zien jullie nou een nagellakje ertussen die jullie echt heel graag gereviewd zien?  Zet dit dan in een reactie hieronder en ik zal zorgen dat de review er zo snel mogelijk komt!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!! Voor vragen kan je ook mailen, kijk dan even bij het kopje vragen, opmerkingen.