woensdag 18 juli 2012

Let's begin the nail art challenge!!

Hallo, ja je ziet het goed, ik ben begin aan de nail art challenge! Ik heb er nu namelijk zoveel zin in dat ik niet meer kan wachten!! Wil je weten wat je allemaal kan verwachten? Lees dan snel verder!


Ik ga proberen zo snel mogelijk deze nail art challenge te voltooien. De bedoeling is natuurlijk dat je elke dag een nieuwe nail art maakt en dat 30 dagen lang. Helaas weet ik nu al dat ik dat niet ga halen. Maar ik ga wel proberen het zo snel en zo vaak mogelijk te doen.

Op twitter en op facebook zal ik posten wanneer er artikels online komen. Zo kan je makkelijk op de hoogte blijven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!! Voor vragen kan je ook mailen, kijk dan even bij het kopje vragen, opmerkingen.