donderdag 19 juli 2012

Day 2: Orange nails

Hallo, ik heb vandaag gelukkig tijd gehad om day 2 gelijk te maken! Natuurlijk zoals het hoort. Ik ben echt aan het proberen om zoveel mogelijk hem elke dag uit te voeren. Maar ik ben benieuwd of dat lukt. Maar ik doe mijn best!! Deze nail art is geinspireerd op een nail art van http://www.eyepolish.nl/.








Wat heb je nodig? 
- base coat
- oranje nagellak
- zwarte striper
- top coat

Stap 1:


Breng op al je nagels een base coat aan en lak ze oranje.


Stap 2:


Pak je zwarte striper en lak de randen van je nagels allemaal zwart maar heel dun. Als je het makkelijker vind kan je ook een nail art pen gebruiken.


Stap 3:



Nu maak je met de striper de streepjes 'binnen in'. Het makkelijkste is om te beginnen met de scheve horizontale streepjes. Daarna doe je dan pas de verticale.

Stap 4:
Breng een topcoat aan en klaar!

Wat vinden jullie van mijn tweede nail art van deze challenge?

4 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, maar het leuke van de 30 Days Nail Art Challenge is dat iedereen de opdrachten op zijn eigen manier uitvoerd, zodat je heel veel 'verschillende' krijgt, beetje jammer dat je hem niet helemaal zelf hebt bedacht.

    Ziet er wel grappig uit.

    Isa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, ik vond het zo'n leuk idee en ik kon niks verzinnen bij oranje. Ik dacht alleen aan voetbal en daar heb ik al zoveel van. Dus ik dacht dan is dit wel leuk (:

      Verwijderen
  2. hihi, leuk dat je mijn site er bij vernoemt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha (: Heb hem geinspireerd op jouw nail art stripes (: Vond hem zo leuk!!

      Verwijderen

Laat gerust een reactie achter!! Voor vragen kan je ook mailen, kijk dan even bij het kopje vragen, opmerkingen.