woensdag 18 juli 2012

Day 1: red nails

Hallo, zoals jullie in mijn vorige artikel al zagen, ik ben begonnen met de nail art challenge.

Omdat ik het te saai vond om gewoon simpel mijn nagels rood te lakken heb ik een rode french tip gemaakt met mijn rode nail art stipers van Pink Tease. Onder de rode french tip heb ik met mijn nail art striper van Sure Promise een zilver glitter randje gemaakt.

Deze nail art is echt heel simpel te maken dus heb ik niet echt een how-to ervan. Wel in het kort hoe ik het gedaan heb.


Ik ben begonnen met gewoon mijn base coat aan te brengen. Je moet wel zorgen dat het een echte doorzichtige base coat is.

Daarna heb ik mijn rode striper gepakt en heb ik gewoon uit de losse hand een rode french tip gemaakt.

Toen deze french tip droog was heb ik met mijn zilvere glitter stiper een dun randje onder de french tip gemaakt.

Even alles goed laten drogen, topcoat aanbrengen.. En je bent al klaar.

Makkelijk he?

Wat vinden jullie van mijn eerste nail art van de challenge?

4 opmerkingen:

  1. Leuk dat je de nail art challenge doet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje (: Ik heb er ook erg veel zin in (: en ga proberen zoveel mogelijk hem uit te voeren zoals het hoort. Dus proberen elke dag (:

      Verwijderen
  2. Leuke nail art!
    Ben zelf ook nu bezig met deze challenge :)
    Heb je geen GFC?

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter!! Voor vragen kan je ook mailen, kijk dan even bij het kopje vragen, opmerkingen.