zondag 24 juni 2012

Essence 61 Fame fatal

Hallo, ik ga jullie deze rode nagellak van Essence laten zien. Ik vind het een hele mooie kleur namelijk, hij is heel mooi helder.
Ben jij benieuwd? Kijk dan snel verder!














Hoe dekt hij?
Bij 1 laag is hij meteen al helemaal helder rood. Hij glimt mooi en is mooi fel.

Hoe droogt hij?
'quick drying nail polish' dit zegt toch al genoeg? Essence maakt het zeker waar! Hij is binnen 1 tot 2 minuten zowieso helemaal droog.

Hoe smeert hij?
Helaas, ik vind hem niet zo fijn smeren. Hij is een beetje stroperig. Maar na alle andere pluspunten, maakt het echt niks meer uit!

Beoordeling:
Ik geef deze nagellak een 8,5! Hij verdient eigenlijk een 9 maar het smeren telt natuurlijk ook mee, en daarmee vind ik hem nou eenmaal niet zo fijn!

Wat kan je ermee maken?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!! Voor vragen kan je ook mailen, kijk dan even bij het kopje vragen, opmerkingen.